Įpročiai

Įprotis. Kaip jį išsiugdyti?

Prisimenate kai pirmą kartą sėdote prie vairo ir buvo sunku vienu metu nuspausti sankabą, perjungti pavarą ir tuo pačiu metu kontroliuoti vairą? O ar dabar kai važiuojate ar pagalvojote, kada reikia perjungti pavarą, pasukti vairą  ar nuspausti sankabą? Tikriausiai ne, Jūs tiesiog tai darote savaime. Tai tik puikiai parodo, kad kiekvienas įprotis galime patys išsiugdyti. Žinoma, įpročius reikia pradėti ugdyti dar vaikystėje, bet mes visada juos galime formuoti ir  pakeisti. Taigi, įpročiai, kurie Jūms tikrai bus naudingi:

Valanda skaitymo per dieną

Dantų valymas ryte ir vakare, min. 3 minutes.

Sveika mityba

Reguliarus sportas

Tai tik keletas tikslų, kuriuos mes kasmet keliame sau. Bet tam pasiekti reikia daug kantrybės, disciplinos ir gero plano.

1. Visų pirma išsikelkite sau tikslą. „Kiekvieną rytą ir vakare ir vakarą valysiu dantis ne trumpiau nei 3 minutes“

2. Tada identifikuokite problemas kurios trukdo Jums tai pasiekti: „Vėl pramiegojau  ir nebespėjau išsivalyti dantų“, „buvau toks pavargęs, kad nebeatsikėliau iš lovos“

3. Tiksliai žinokite pasėkmes, jei nesilaikysite savo tikslo. „Laukimas prie odontologo kabineto“, „dantų plombavimas“, „papildomos išlaidos“

4. Tiksliai žinokite, koks rezultatas Jūsų laukia. „Jūsų šypsena nuostabi“, „odontologės komplimentas, kad tikrai prižiūrite dantis“

5. Priminkite visada sau apie užsibrėžtą tikslą, geriausia kuo dažniau. Tai gali būti priminimas telefone, kiekvieną rytą ir vakarą. Tai gali būti priminimas ant veidrodžio vonioje ar ant šaldytuvo virtuvėje.

6. Pradėkite mažais žingsniais ir po truputėlį judėkite tikslo link. Pvz. kiekvieną diena valykite 5 sec. – 10 sec. ilgiau kol pasieksite norimą tikslą.

Manoma, kad kartojant tą patį, užsibrėžtą veiksmą, jis tampa įpročiu visam gyvenimui per 6 savaites.

Kartais vienam yra sunku pasiekti tikslus ir reikia palaikymo. Šiuo atveju rekomenduojame susirasti bendraminčių, tai gali būti jūsų antroji pusė, mama, draugas ar kolega. Kai vienas jau nori pasiduoti, kitas visada padės nepasiduoti ir keliauti tikslo link. Taip pat galite susigalvoti, kaip palepinsite vienas kitą kai pasieksite sau keliamus tikslus.

Gero tobulėjimo ir gerų įpročių formavimo linki „Ryte ir vakare“ komanda

Sekite mus facebook  instagram